Harmonogram realizacji zamówień w okresie świątecznym

Uprzejmie informujemy o godzinach pracy działu sprzedaży HURTAP oraz zasadach realizacji zamówień w okresie świątecznym:

  • 23 grudnia – zamówienia złożone do godziny 22:00 zostaną zrealizowane w sobotę 27 grudnia.
  • Zamówienia elektroniczne wysłane po godzinie 22:00 23 grudnia i w dniach 24–28 grudnia zostaną zrealizowane w poniedziałek 29 grudnia.
  • 24 grudnia – dział sprzedaży nieczynny.
  • 27 grudnia – dział sprzedaży czynny w godzinach 8:00–17:00.
  • 31 grudnia – dział sprzedaży czynny w godzinach 8:00–14:00, a zamówienia złożone tego dnia zostaną zrealizowane w piątek 2 stycznia.

Prosimy o uwzględnienie powyższych terminów przy planowaniu zamówień.
Dziękujemy za współpracę i życzymy spokojnych Świąt.

Zespół HURTAP SA